Riot už dlho sľubuje fanúšikom, že chcú znížiť rýchlosť súbojov, ktoré v poslednej dobe stále naberali na obrátkach. Patch 12.10 teda prinesie zvýšenú odolnosť šampiónov, čím sa zabráni instantným zabitiam hlavne slabších cieľov, akými sú napríklad niektorí ADC alebo supporti.

Prečítaj si aj: Aké postavy z League of Legends sme zatiaľ mohli vidieť v seriáli Arcane?

Už v 12.9 patchi budú znížovať damage šampiónom, a ďalšie updaty chcú posunúť tento krok ešte o čosi ďalej. „League of Legends je na tom najlepšie s rýchlym tempom a vysokou intenzitou bojov, no teraz to v tomto smere zašlo príliš ďaleko a musíme to trochu obmedziť,“ píše štúdio vo vyjadrení.

League of Legends nerf hra

Problém nevidia v žiadnom konkrétnom hrdinovi alebo predmete, no vo všetkých šampiónoch. Ich plány sa zamerajú na zvýšenie základných životov, armorumagic resistu, ako aj navýšenie týchto hodnôt počas levelovania. Aby týmto zmenám prispôsobili aj hru, tak plánujú nerfnúť mana regeneráciu, Barona a veže.

Čo môžu hráči očakávať od nového updatu:
  • Šampióni budú dávať aj dostávať menej damage
  • Menšie súboje aj team-fighty budú trvať dlhšie
  • Zvýši sa dôraz na skill
  • Asasíni a burst šampióni budú musiet postupovať strategickejšie

Mohlo by ťa zaujímať: Tinder pridal medzi záľuby League of Legends a Fortnite!

Spoločnosť si tiež uvedomuje, že takáto zmena burst-mety neprospeje asasínom, ktorí by však aj po novom patchi mali byť schopní zabiť squishy target na jedno combo, ak všetko využijú tak, ako majú. Táto zmena bude podľa nich viesť k viac skill-based súbojom, čo z dlhodobého hľadiska prospeje hre.

League of Legends nerf

Táto zmena však môže opäť priniesť tank-metu, v ktorej budú niektorí hrdinovia takmer nezabiteľní. Aj toto však plánuje Riot držať pod drobnohľadom a akýkoľvek imbalane okamžite adresovať. Ich cieľom je teda ukľudniť tempo hry naprieč všetkými rankami, a to bez toho aby niektorí hrdinovia boli zbytoční alebo iní až príliš silní.

Sprav si radosť: League of Legends Poro tričko!

Úprimne si myslím, že táto zmena hre iba prospeje, pretože množstvo insta-killov, kde zomrieš za 0.5 sekundy, sa v poslednej dobe stáva až príliš často. Samozrejme je to veľký krok, ktorý spôsobí najmä zo začiatku veľa nerovností v hre.