Internetové médiá a videá jednoznačne netreba zanedbávať. Krásnym príkladom je najrýchlejšie rastúci Youtuber James „MrBeast“ Donaldson, ktorý vie takmer vždy prekvapiť všetkých, aj dlhoročných divákov. Okrem charitatívnych zbierok Team Trees a Team Seas teraz vytvoril imitáciu úspešného seriálu Squid Game a za pár dní má na nej viac vzhliadnutí než originál!

Dnes Youtuberi už nie sú iba premotivované deti sediace vo svojej izbe pri starom notebooku. MrBeast sa od podobného dieťaťa posunul na človeka, ktorý si kúpil filmové štúdio za 10 miliónov dolárov, len aby mohol natáčať kvalitnejšie videá.

A práve replika setov a hier jedného z najsledovanejších Netflix seriálov je toho krásny príklad. 456 náhodne vybraných odberateľov súťažilo o 456-tisíc dolárov. Tí si tak mohli na vlastnú kožu okúsiť zážitok, aký mohli vidieť iba v telke.

Prečítaj si tiež: Animace lidské tváře v Unreal Enginu 5 je téměř k nerozeznání od reality!

Samozrejme, hráčov nevylučovali pomocou guľky do hlavy a medzi účastníkmi neprebiehalo žiadne násilie. Išlo najpodarenejšie napodobenie tohto seriálu. Výsledok to taktiež potvrdil. Už dnes má MrBeast Squid Game niečo cez 120 miliónov vzhliadnutí, a to iba za prvý týždeň. Originál dosiahol podobné čísla až za mesiac, aj napriek tomu, že išlo o prvý seriál od Netflixu, ktorý prekonal hranicu 100 miliónov vzhliadnutí za prvých 30 dní. Aj to dokazuje, akú moc majú veľkí Youtuberi v mediálnom zázemí.

mrbeast squid game

Byť Youtuberom na plný úvezok zaiste nie je jednoduché. MrBeast do videí dáva nehorázne množstvo peňazí, má za sebou obrovský tím pracovníkov, vďaka ktorým natáča virál za virálom. Squid Game video stálo tri a pol milióna dolárov, čo nie je zaiste lacná záležitosť. Jimmy ale povedal, že chce zomrieť s prázdnym účtom, čo sa mu zrejme nepodarí, ak bude aj ďalej vytvárať podobné hity.