Netflix aktuálne prechádza ťažkým obdobím. Cena spoločnosti klesla, prichádza o množstvo klientov a čelá aj kritike zo strany verjnosti. Straty sa snažil nahradiť rôzne – napríklad bojovaním proti zdieľaným účtom zavedením extra poplatkov. Teraz generálny riaditeľ Ted Sarandos potvrdil špekulácie, že do služby sa zavedú aj reklamy.

Prečítaj si aj: Přehled streamovacích služeb v Česku a na Slovensku! Jaká je jejich cena a co nabízejí?

Stalo sa tak počas festivalu kreatívneho priemyslu v Cannes, kde Sarandos vyjadril nádeje, ktoré Netflix do tohto rozhodnutia vkladá, na získanie nového veľkého segmentu zákazníkov. Takisto však prízvukoval, že k zmenám nedôjde zo dňa na deň, a terajší užívatelia sa nemusia obávať o neočakávané rušenie počas pozerania.

netflix ceo reklamy

„Doteraz sme vynechávali veľkú časť zákazníkov, a to ľudí, ktorí si povedia: ‚hej, Netflix je pre mňa príliš drahý a nemám problém s reklamami‘. Takže vlastne pridávame do Netflixu balíček s reklamami, nie reklamy samotné. Dávame ho tam pre tých, ktorí chcú platiť menej a nemajú problém s ich pozeraním,“ vysvetlil riaditeľ.

Mohlo by ťa zaujímať: Netflix prichádza so zmenu hodnotení filmov a seriálov!

Inými slovami, pôjde o úplne samostatnú, cenovo výhodnejšiu ponuku v ktorej reklamy budú. To, v akej cene sa táto novinka bude pohybovať, však zatiaľ spoločnosť nezverejnila.