Je jasné, že v Čechách a na Slovensku je množstvo fanúšikov hokeja alebo futbalu. Ak medzi nich patríš, určite si si všimol tie otravné bannery s reklamnými partnermi zápasu. Niečo také však zavíta aj do hry League of Legends. Riot sa podobné reklamy rozhodol zakomponovať do oficiálnych turnajov!

worlds 2019

Letná sezóna v tejto veľmi populárnej kompetitívnej hre začne už 13. júna (června). Do Summoner’s Riftu však zavíta novinka v podobe reklamných bannerov. Zaiste veľký krok vo svete e-športu, keďže podobné zmeny môžu prísť aj do iných hier. Riot Games však reklamy v League of Legends ešte len testujú. Hovoria, že chcú “vytvoriť prostredie, ktoré bude vyžarovať energiu podobnú, ako pri klasických športoch”. Či je to však niečo, čo ľuďom pomôže fandiť, sa však povedať asi nedá. Riot svoj cieľ ale splniť chce.

Mohlo by sa ti páčiť: League of Legends Poro tričko

worlds 2018

Je však zaujímavé, že tieto reklamy v League of Legends budú smerované čisto na divákov. Znamená to teda, že samotných hráčov to nebude vôbec ovplyvňovať, keďže ich neuvidia. Predsa len v tejto hre je na mape množstvo bodov, ktoré môžu uľahčiť hráčovi život. “Potrebujeme nejak zabezpečiť, aby nový vizuálny model neovplyvnil schopnosť hráčov trénovať a súťažiť,” hovorí Riot Games.

LCK

Myslím, že sa pomaly dostávame do reality, kde bude e-šport viac a viac braný ako tradičný šport. Minimálne medzi reklamnými partnermi to tak je, keďže táto kategória je stále vo vývine a ešte nedosiahla svoj strop. Ten však nastane asi až vtedy, keď e-šport bude rešpektovať širšia generácia ľudí.